24 червня у Вінниці відбувся запуск подовженого тролейбусного маршруту 15А «Вишенька-ВПЗ». По вулиці Батозькій та Липовецькій тролейбуси «VinLine» їздитимуть на автономному ходу - в обох напрямках 4,6 км. Нині маршрут тестують, аби визначити насиченість пасажиропотоку.
«Опрацювавши ті маршрути, які є сьогодні було прийнято рішення продовжити маршрут 15 та зробити його 15А, щоб забезпечити з’єднання маршруту із ВПЗ. Аби люди не робили коло, якщо їм треба до вокзалу – відповідно скоротили свій час. У тролейбусах встановлені штанги, які дають легше навантаження на контактну мережу і при сході не коротять лінію та не виключають підстанцію. Встановлені компресори, які дають вдвічі менше шуму. В салоні є роз’єми для підзарядки мобільних телефонів. Додатково по маршруту встановили 9 зупинок», - зазначив Михайло Луценко КП «Вінницька транспортна компанія.
Новий транспорт по маршруту 15А дозволить зменшити інтервал руху і більше пасажирів зможуть користуватися цим напрямком. Крім енергоощадності та безпечності в експлуатації, ці тролейбуси матимуть ще одну важливу перевагу. Вони будуть оснащені системою автономного ходу. Тож можуть опустити «роги» і їхати без контакту з дротами 20 км. Завдяки м'якшій підвісці матимуть більш плавний хід, що відчують пасажири. Окрім того, тролейбуси низькополі, зазначили у транспортній компанії.
Нині транспортна компанія має 8 тролейбусів VinLine з автономним ходом, ще п’ять планують укомплектувати до кінця року. У підприємстві переконанні, це дозволить покращити транспортне сполучення віддалених мікрорайонів шляхом продовження тролейбусних маршрутів.
До слова, перші чотири вінницькі тролейбуси транспортники зробили у 2019 році. У 2020-ому році працівники компанії зібрали два тролейбуси VinLine, які мають можливість 20 км рухатись на автономному ході без контакту з мережею.
26 березня було схвалено рішення про залучення кредитних ресурсів у розмірі 35 млн грн на виготовлення 5 тролейбусів VinLine, які збираються на базі КП «Вінницька транспортна компанія» і коштують значно дешевше, ніж пропозиції на первинному ринку електротранспорту.
Додати коментар