13-річний школяр помер під час уроку фізкультури у Пирятині, на Полтавщині
👉Хлопчик пробіг два кола дистанцією 500 метрів та присів. Потім він втратив свідомість і вже не дихав, реанімувати не вдалося.
❓А чи була та реанімація і чи була вона вірною? Зверніть увагу на реакцію учнів, вчителів.
❓Тут питання до педагогів, чи можна було врятувати хлопчика, якби педагоги відразу розпочали проводити реанімаційні заходи? І якби у школі був Дефібрилятор? 👉Звісно, багато чого залежить від причини смерті, але, однозначно варто було спробувати. Завжди є шанс врятувати або протримати до приїзду швидкої допомоги.
❗️Запам’ятайте! В таких випадках кожна хвилина має величезне значення. 👉Незворотній процес загибелі клітин мозку без кисню починається в перші 4-6 хвилин після зупинки серця.
Якщо протягом цього часу приступити до проведення серцево-легеневої реанімації, то ми зможемо:
☑️доставляти кисень до мозку.
☑️працювати за його серце.
🔺Тобто продовжимо життя потерпілого.🙏
👉Європейська статистика показує, що у 30% випадків серце запускається. Але важливо проводити реанімацію правильно і в даному випадку з дефібрилятором, якого у школах державних і досі нема.
Додати коментар