Довідник твого міста
це безкоштовно і ефективно!
Укр
17 листопада 2018
-2,0 °C
небольшой снегопад

Статті

ЕТИКЕТ ВІЗИТНОЇ КАРТКИ
16 травня 2012, 00:00
ЕТИКЕТ ВІЗИТНОЇ КАРТКИ

Візитна картка - це своєрідний «представник» свого власника. Її привабливість полягає в тому, що вона ненастирливо нагадує своїм існуванням про ділову людину. Крім того, вона сприяє створенню позитивного іміджу як особистого, так і фірми. Візитні картки можна поділити на особисті, корпоративні та ділові.
Особисті візитки використовуються в основному при дружньому, неформальному спілкуванні.
Вони зазвичай містять лише ім’я, прізвище та номер телефону власника. Корпоративні візитки містять інформацію про компанії, але не містять ні імен, ні прізвищ, виконуються у фірмовому стилі компанії. Ділова візитна картка – сама «сувора».

При оформленні візитки необхідно пам'ятати, що головна вимога до шрифту - це можливість його легкого прочитання. Не варто намагатися здивувати оточуючих химерними мудрими шрифтами. Слід подумати про те, щоб ваша картка мала стандартний розмір, і не виникало проблем з її зберіганням, та можна було легко помістити в стандартну візитницю: розміри не повинні перевищувати 90 мм у довжину і 55 мм у висоту. На діловій візитній картці мають бути чітко позначені ваші прізвище та ім'я (по батькові), назва вашої фірми або організації і ваша посада, повна поштова та / або електронна адреса, а останнім часом також і адреса особистого чи корпоративного сайту. Також на ній цілком доречно використання логотипу вашої фірми або організації. Візитні картки співробітників магазинів та підприємств сфери послуг за своїм оформленням можуть відходити від суворих норм етикету - по суті справи, це не тільки інформаційна, але й рекламна продукція. На таких картках на звороті може бути поміщений барвистий символ, девіз фірми. Закреслювати і вписувати нове найменування посади, адресу, телефон чи інші відомості вважається поганим тоном - слід подбати про те, щоб якомога швидше замовити нові візитні картки. При цьому слід враховувати терміни виготовлення візиток.

При зустрічі обов'язково обміняйтесь візитками: якщо ви отримали візитку, обов'язково вручіть свою. Інакше співрозмовник подумає, що у вас її немає або ви висловлюєте йому свою зневагу. Тому краще мати не менше десятка візиток при собі. Отримувати візитку потрібно теж вміти правильно. Одержувач повинен уважно, але недовго розглянути картку. Неввічливо одразу ж ховати тільки що отриману картку. Вручаючи візитну картку, скажіть вголос своє прізвище. Це позбавить ваших партнерів від незручності, якщо раптом вони проголосять ваше прізвище неправильно. Візитні картки магазинів, ресторанів, салонів краси, медичних центрів та інших подібних закладів мають пропонуватися всім відвідувачам і лежати на рецепшені. У цих випадках відвідувачі можуть брати їх самі.

І запам'ятайте: обмін візитками — це церемонія, сценарій, де кожному відведена певна роль, яка не змінюється залежно від її виконавців. Тож сподіваюсь, що ці прості але дуже практичні поради стануть вам у нагоді і не дадуть опинитись в незручній ситуації.

Віктор Рудь,

член Молодіжної організації журналістів

Коментарі: 0
Додати коментар

Додати коментар