Дуже часто, поринаючи в процес передпро- дажної підготовки квартири, власник і прожи- ваючі люди кажуть, що самостійно, без порад і рекомендацій, проведуть прибирання та підго- товку квартири для продажу, вони все знають і все розуміють. Безумовно, є відсоток дуже свідомих влас- ників, які дійсно роблять «правильне» прибиран- ня квартири, але все ж більшість людей не здатне адекватно оцінити або провести цю підготовку, по тій простій причині, що їхні очі банально «за- милені». У їх розумінні, наприклад, квартира, де всі речі лежать по верхах, на полицях і стінах розставлені висять численні фотографії, ікони та інші «еле- менти декору» - це норма. Але… з точки зору по- тенційного покупця, потрапляючи в таку квар- тиру, у людини складеться відчуття вторгнення в чуже життя, і він не зможе повністю сфокусува- тися на перегляді, його відчуття будуть розмиті, а перегляд квартири зведеться нанівець. Що робити? Ми пояснюємо власнику, що швидкий і ви- гідний продаж квартири – це симбіоз дій, у яких передпродажна підготовка квартири – це запо- рука проведення успішних показів і як наслідок, підвищення шансів на продаж квартири за мак- симальною ринковою ціною. Дехламізація квартири. Після продажу квар- тири вам доведеться вивезти старі меблі та інші речі. Зробіть це ДО. Таким чином, ви перетво- рите житло і зробите його більш привабливим. Якщо звільнити квартиру не є можливим до мо- менту показів, ми надаємо чіткі вказівки, що в квартирі залишати можна, а що краще прибрати / заховати на час показу (всі особисті речі і пред- мети, а також фото та будь-які елементи декору і / або релігійну символіку). Це так звана депер- соналізація, яка допоможе потенційному покуп- цеві відчути себе як вдома, захотіти залишитися в цій квартирі. Необхідно прибрати всі речі, які вказують на життя конкретної сім’ї: нагороди, фотографії, дитячі іграшки. Якщо квартира по- требує капітального ремонту, по можливості потрібно вичистити квартиру «під нуль», тобто залишити тільки голі стіни / стелі / підлоги. Перше враження… можна справити лише раз. І це стосується не лише квартири, але і під’їз- ду. Подбайте про те, щоб зробити привабливим прибудинкову територію і сходові майданчики. Ви можете зробити це самостійно або звернутися до відповідної служби. Навіть витративши 1000 грн на косметичний ремонт сходової клітки, ви виграєте згодом. Важливо, щоб скрізь були працюючі лампочки, а в під’їзді був запах свіжості, а не смаженої риби або сміттєпроводу. Для цього безпосередньо перед приходом клієнтів, прой- діться з освіжувачем повітря сходами. «Льодовиковий період». Цей етап пов’язаний зі зникненням домашніх тварин. У 95% випадків присутність вихованців негативно позначається на ціні і на самому процесі продажу. Тому перед переглядом переселить їх до рідних або друзів і нейтралізуйте всі специфічні запахи, пов’язані з життям тварин. Експрес-ремонт. У квартирі все повинно бути справно. Зараз мова йде не про капітальний ре- монт «для себе», а про те, щоб усі розетки, крани, вимикачі були справні. Необхідно простежити, щоб двері не скрипіли, а підлога скрипіла міні- мально. Безумовно, покупець не буде з вами спе- речатися, але / або почне торгуватися, щоб збити ціну, або і зовсім піде. Максимальне світло. Чим більше світла, тим краще буде виглядати житло. Підберіть лам- почки з достатньою потужністю, замініть старі світильники на нові. Під час показу увімкніть усі світильники, які у вас є, це створить особливу ат- мосферу. Додатково необхідно вимити всі вікна і люстри. Так, природне і штучне світло буде ще яскравіше. Запах свіжості і затишку. Неприємний за- пах відштовхне потенційного покупця. Тому, як вже було сказано раніше, перед самим приходом клієнтів освіжіть повітря. Виберіть якісний осві- жувач з легким і приємним запахом. Зайві Орендарі. Це ті люди, які менше за всіх зацікавлені в продажу квартири, тому краще, якщо до моменту показу квартири там ніхто не буде жити. Дитина може розплакатися, мешкан- ці будуть без настрою, буде працювати телевізор або на кухні буде готуватися їжа. Все це – чинни- ки, які завадять ефективному продажу квартири. Час показу. Кращий час показу – в світлий час доби. Бажано, щоб це не була година пік, коли сусіди можуть поставити недоречне запитання. Ідеальний час показу: яскраво світить сонце, буд- ній робочий день, коли сусіди на роботі. Що стане в нагоді для створення затишку? У будь-якій квартирі будуть доречні такі атрибути: • Квіти. Краще свіжі. Ідеально, якщо один бу- кет стоятиме в кухні, а інший – у вітальні. • Зелені яблука. Саме ці фрукти привертають увагу найбільше. • Красиві цукерки. У вазі або просто на столі. Вони привернуть увагу покупця і зроблять квар- тиру трохи затишніше. • Перестановка. Поставте дзеркало так, щоб в нього потрапляло сонячне або штучне світло. Це створить атмосферу простору. • Інтер’єрні деталі. Табличка зі словом HOME, привабливі коробки або вазочки допоможуть зробити квартиру більш привабливою. • ГОЛОВНЕ!!! Чисте повітря, гарний настрій та бажання продати квартиру!
З повагою до Вас, агенція нерухомості «АКСІОМА» (0432) 69-71-29 (098) 416-70-41 (063) 637-71-15
Добавить комментарий