Сьогодні майже всі забаганки у сексі сприймаються нормально та не вважаються смертним гріхом. На відміну від середньовічних утіх, які жорстко контролювала релігія. Усі правила інтимних стосунків встановлювали священнослужителі. Тож, за їхніми настановами, нормальним вважався лише той секс, який призводив до продовження роду. Перелюб і блуд карали відлученням від церкви і смертю.
Жінкам у Середньовіччі було особливо важко. Їм не дозволяли насолоджуватися сексом. Тих же, хто його мав, вважали "зіпсованим товаром". Однак секс все ж був присутнім у житті середньовічних людей. Щоправда, навіть шлюб не давав людям свободу в інтимі.
Місіонерська позиція була єдиною прийнятною позою
Якщо людина жила за церковними стандартами, то місіонерська поза була її єдиним виходом. Будь-яка інша позиція могла призвести до плутанини в гендерних ролях. Це було неприпустимо, адже чоловік повинен був домінувати і зберігати свій владний статус навіть у сексуальних утіхах.
Еректильна дисфункція була великою проблемою. Оскільки було важливо, щоб у людей були діти, головною проблемою була відсутня можливість їх зачати. Якщо у чоловіка виникали проблеми з ерекцією, його пеніс в буквальному сенсі піддавався дослідженням церквою. Зрештою, якщо секс був неможливий, пару могли розлучити.
Презервативи були зроблені з кишківника і льону. Презервативи винайшли давно, однак із латексу їх виготовляли не одразу. Свого часу презервативи робилися із сечового міхура або кишківника тварин і були багаторазовими. Секс у презервативі не сприймали як смертний гріх. Можливо, священники були стурбовані поширенням захворювань, що передаються статевим шляхом.
Жінки мастурбували хлібинами. Так, мастурбація теж була гріхом. Але іноді це було просто необхідно зробити. У минулому також існували дерев'яні секс-іграшки, але у багатьох людей не було на них грошей. Заміною для них були тверді хлібини.
Анальний і оральний секс був гріхом. В анальному сексі не було нічого конструктивного в очах церкви. З його допомогою не можна завести дитину, тому єдиною метою цього заняття було б задоволення. Оскільки середньовічній людині не можна було насолоджуватися процесом, анальний секс автоматично ставав гріхом.
Як і анальний, оральний секс був величезним гріхом в очах Господа. Фактично, одна книжка під назвою “Канони Феодора” свідчила, що оральний секс - це найгірша з усіх утіх. “Хто б не вивергав сперму в рот, це найгірше зло".
Була мода на борделі. Незважаючи на те, що секс здебільшого був гріхом, в Середньовіччі повії були в моді. Проституція вважалася досить чесною і важливою професією, з огляду на всі обставини. Певний час церква не заперечувала існування цієї професії. На незалежних повій дивилися скоса. Якщо ж вона була працівницею борделю, то вважалася продуктивним членом суспільства.
Богослови ранжували сексуальні позиції на основі рівня гріха. Деякі з більш ліберально мислячих богословів вирішили дати трохи простору для маневрів. Вони оцінили п'ять сексуальних позицій від найменш до найбільш грішних. Головним критерієм була їхня природність, тож позиції розташувалися таким чином:
Місіонерська
На боці
Сидячи
Стоячи
Доґґі-стайл
Тим, хто намагався завести дитину, процес не повинен був подобатися. Єдиний спосіб, коли секс ставав "законним" в очах церкви, - це за зачаття дитини. Але навіть в такому разі насолоджуватися процесом було заборонено, інакше він одразу ж вважався гріхом.
Молитви повертали цнотливість
Оскільки цнотливість була однією з найважливіших речей у житті, за яку жінка могла триматися, церква дозволяла її повертати (раптом що). Для цього потрібно було сповідати свої гріхи, здійснити покаяння, а після - провести залишок свого життя в монастирі.
Добавить комментарий