Довідник твого міста
це безкоштовно і ефективно!
Укр
24 червня 2021
28,3 °C
небольшая облачность

Афіша

Prof_Talk#4: Побачити себе очима клієнта!.

Prof_Talk#4: Побачити себе очима клієнта!.

Дата
08 жовтня
Місце 
Онлайн

Не розслабляємося, не зупиняємося, розвиваємося та навчаємося далі! Клієнти, як їх не любити? Але іноді так важко зрозуміти та перевищити їх очікування. Про що це ми?) А ось - Prof_Talk#4: Побачити себе очима клієнта!.
Клієнтський досвід, або ж Customer Experience — це враження клієнта від взаємодії з брендом. Це враження виникає підсвідомо й залежить від безлічі факторів: якості продукту, ідеї реклами, професійності продавців, доступних варіантів оплати чи вчасності доставки.
Компанії намагаються контролювати та вдосконалювати клієнтський досвід, вивчаючи болі, бажання і навіть емоції, які з’являються в клієнтів у різних точках контакту з брендом. Такими точками можуть бути кол-центр, кур’єр, онлайн-магазин, реклама, упаковка і багато інших. 86% споживачів готові платити більше за відмінний клієнтський досвід.
Уявіть, якщо кожен клієнт, якого ви обслужили, став пристрасним адвокатом вашого бренду. Скільки нових клієнтів ви могли б отримати завдяки цьому? Зосереджуючись на створенні найкращих вражень в клієнтів та втіленні бажання своєї команди піти “вище і далі”, у вас є можливість створити адвоката з кожного споживача.
Про все це розкажуть наші спікери:
Перший спікер Наталя Назарчук - професіонал у сфері обслуговування клієнтів та маркетингу, вже більше 15-ти років. Має глибоку експертизу в побудові та оптимізаціі процесів взаємодії з клієнтами в телекомунікаціях (Volia, Vodafone, Vega), фінансово-страховій сфері, Sport Life, ecommerce проектах (Kasta.ua, aquamarket.ua, Isei.ua). Останні декілька років активно займається побудовою ідеального клієнтського досвіду в ecommerce та digital проектах.
Другий спікер Наталя Троцька - керівник компанії Customer Service (представник британської компанії TLF, лідера з вивчення задоволенності споживачів у Европі). 17 років роботи в маркетингу та маркетингових дослідженнях. Спеціалізується на дослідженнях задоволеності клієнтів, задоволеності співробітників, покращення лояльності, керування клієнтським досвідом. Викладач курсу «Customer Experience» на платформі Executive MBA, Міжнародний Інститут Бізнесу.
Клієнти: Konika Minolta Ukraine, Starlight Media, Amadeus, havas, Viasat, Flagman, This Is Пивбар, Saint Goben, Medical Club (Grace), НЕСТ

РЕЄСТРАЦІЯ:  https://forms.gle/ysRC16gU3HAJBfC26

Реєструйтесь за посиланням, вказуйте в примітках чи хочете відвідати подію на локації та очікуйте на підтвердження вашої участі. Всім іншим учасникам буде надіслано посилання на трансляцію.

Проект Prof_Talks for business створений в результаті співробітництва Вінницької міської ради та освітньої платформи P.R.O school

Завдяки підтримці Вінницька міська рада участь у Prof_Talks до кінця року БЕЗКОШТОВНА!

Коментарі: 0
Додати коментар

Додати коментар