Лише за один день, 16 жовтня, українці розкупили понад 400 комплектів, перетворивши звичайний посуд на справжній бестселер.
Причиною раптової популярності стала інтерактивна маркетингова акція monobank «Полювання на лимони», запущена на честь досягнення банком позначки у 10 млн клієнтів. Один із «секретних лимонів» акції виявився захованим у monомаркеті у категорії столових сервізів від продавця «Фокстрот».
Як наслідок, набір салатників «Сицилійський лимон» повністю розійшовся зі складу ритейлера за добу, а покупці вже встигли охрестити його новими «чашками-рибками» нашого часу.
«Ми спостерігали, як попит зростає погодинно. Цей кейс ще раз показав: одна яскрава ідея може зробити хітом навіть звичайний салатник. Команді monobank вдалося створити справжній маркетинговий „ефект лимона“,» — прокоментував Олег Нікольський, маркетинг-директор «Фокстрот».
Попри повний sold-out, набір «Сицилійський лимон» продовжує брати участь в акції monobank. У «Фокстрот» прогнозують, що завдяки успіху цієї кампанії попит на яскравий та незвичний посуд серед українців залишатиметься високим і надалі.
Тим часом ми писали, що Олег Гороховський підказав, як знайти 51-й лимон у застосунку необанку.
Нагадаємо, компанія розігрує BMW 3 та 100 iPhone 17 та інші призи на честь позначки в 10 млн користувачів. Для цього треба збирати лимони у застосунку.
Правила дуже прості: хто збере 10 лимонів — бере участь у розіграші 100 iPhone 17.















Глянець
Додати коментар