Довідник твого міста
це безкоштовно і ефективно!
Укр
12 серпня 2022
20,9 °C
дождь

Новини

Вінниця
«ПРАЦЮВАТИ КОНТРОЛЕРАМИ ВАЖКО»: ВСЕ ПРО ПЕРЕВІРОЧНУ РОБОТУ У ВІННИЦЬКОМУ ГРОМАДСЬКОМУ ТРАНСПОРТІ
25 січня 2022, 17:28
«ПРАЦЮВАТИ КОНТРОЛЕРАМИ ВАЖКО»: ВСЕ ПРО ПЕРЕВІРОЧНУ РОБОТУ У ВІННИЦЬКОМУ ГРОМАДСЬКОМУ ТРАНСПОРТІ

У КП «Вінницякартсервіс» розповіли про роботу контролерів

Є досить великий перелік важких та небезпечних професій. Це, наприклад, робота з хімікатами, електрикою, вогнем і тому подібне. Але є й інший аспект важких спеціальностей – це робота з людьми, яка може бути дуже непростою психологічно. Однією з таких є робота контролерів.

«Робота контролера має багато негативних чинників. Вони їдуть на роботу, вже знаючи завчасно, що конфлікту з кимось не уникнути. Незважаючи на те, будуть вони ввічливими чи ні, щодня у кожного контролера є певний конфлікт. Типових ситуацій немає. Трапляється, людина не може підтвердити оплату, не знає правил перевезення – це один тип конфлікту. Але буває, що контролер стоїть над людиною і просить показати, чи оплачений проїзд, а вона не реагує – то це вже інше питання. Загалом працює 70 контролерів, а перевезень – 150 тисяч щодня, перевірити всі ситуації не вдається», - повідомляє директорка комунального підприємства «Вінницякартсервіс» Катерина Бабіна.

За її словами, до комунального підприємства «Вінницякартсервіс» не надходить багато скарг, тому що по оплаті муніципальної картки все зрозуміло. Єдине, що багато скарг на оплату проїзду через смс повідомлення і QR. Мовляв, пасажири зазвичай чекають, поки зайдуть контролери і потім починають оплачувати, відповідно, транзакція не встигає пройти. Проте, все це через несвоєчасну оплату.

Контролери – працівники транспортній компанії, тому саме до транспортної компанії надходить більш детальна статистика: про можливу некоректну поведінку контролерів абощо.

Що стосується скарг на контролерів, то можна телефонувати на гарячу лінію «Вінницякартсервіс» - 0 800 330 155. Є кол-центр для обслуговування, що суттєво полегшує роботу при роботі зі зверненнями, аніж у транспортній компанії. 

«Працювати контролером важко за будь-яку зарплату. В них значна плинність кадрів, адже не кожна людина витримує працювати в таких стресових умовах. Це робота, по суті, на вулиці, в дві зміни, з 5 години ранку до 12:15 вечора. На мою думку, потрібно ставитися лояльно до їх роботи та виконувати, в першу чергу, свої зобов'язання з оплати проїзду», - додає Катерина Бабіна. 

З інструктажем контролерів працюють у двох випадках: коли приходить новий працівник і під час конфліктної ситуації. Тоді її розбирають спільно з транспортною компанією, керівництвом відділу контролерів. До того ж є спільна група, в електронному вигляді, де контролери допомагають відслідковувати справність системи оплати, валідаторів, а також відпрацьовувати скарги людей на місці. Вони одразу направляють фотографії несправного обладнання або беруть контакти людини, що скаржиться, задля вирішення ситуації на майбутнє. Її консультуватимуть більш детально по телефону і уточнюватимуть всі деталі. 

Людина зобов'язана оплатити проїзд не пізніше, ніж протягом однієї зупинки. Якщо вже проїхали більше однієї зупинки і немає оплати, в такому випадку контролер має всі права її оштрафувати.

Фото та відео
Коментарі: 0
Додати коментар

Додати коментар