Довідник твого міста
це безкоштовно і ефективно!
Укр
14 липня 2020
18,4 °C
небольшой дождь

Новини

Вінниця
Для Вінниці купують 10 турецьких автобусів. Що про них відомо?
05 березня 2020, 15:28

Цього року вінницькі транспортники збираються придбати десять турецьких автобусів Otokar Kent CNG. Для цього міськрада дає 10 мільйонів гривень. Розказуємо, які характеристики автобусів, на яких умовах їх купують та чому саме турецькі машини, а не вітчизняні На минулій сесії міськради, 28 лютого, депутати вирішили виділити 10 мільйонів гривень «Вінницькій транспортній компанії». Найбільший перевізник у місті за ці гроші купить десять великогабаритних автобусів, які працюватимуть на стислому газі. Днями, це рішення опублікували на сайті вінницької міськради. З нього дізналися, що міська влада купуватиме турецькі автобуси Otokar Kent CNG  в лізинг у «ПриватБанку» на таких умовах: загальна сума не перевищує 72 мільйони гривень; авансовий платіж — не менше 50%; відсоткова ставка — не більше 12,5% річних у гривні; строк лізингу — до 2 років. Але ці умови ще не остаточні.

— Перемовини щодо турецьких автобусів ще тривають: ми не знаємо, якою буде остаточна ціна, комплектація та умови поставки, — каже керівник «Вінницької транспортної компанії» Михайло Луценко. — А чому саме турецькі автобуси, а не вітчизняні? — питає журналіст. — Немає вітчизняних автобусів, довжиною 12 метрів та на газу, — відповів Луценко. — Аналогом турецьких автобусів може бути білоруський МАЗ, але в Otokar кращій кузов — він оцинкований та краще витримує агресивну дію піско-соляних сумішей, якими посипають наші дороги взимку. Otokar Kent C CNG для країн Європи / www.otokareurope.com «Otokar Kent CNG» — це автобуси з низькою підлогою, довжиною 12 метрів. Вони оснащені двигуном MAN-E0836 LOH04, які працюють на стисненому природному газі (CNG). Потужність двигуна становить 206 кВт при 2200 оборотах на хвилину. Одночасно може перевозити до 100 пасажирів, екологічний стандарт «Євро 6». Його українським конкурентом в класі 12-метрових міських автобусів з низьким рівнем підлоги є тільки модель «Богдан» А701.15 CNG, що може працювати на стислому метані. Львівський автобусний завод свого часу розробив автобус ЛАЗ А183 CNG, який в 2017 році навіть виставляли на виставці «City Trans Ukraine 2017». Повністю низькопідлоговий автобус «Астра» А122, який зробили у концерні «Еталон», існує тільки у вигляді дизельного прототипу. Львівський концерн «Електрон» також нині випускає тільки дизельний автобус «Електрон» А185, пишуть на сайті traffic.od.ua, що спеціалізується на тематиці пасажирського транспорту.

Фото та відео
Коментарі: 0
Додати коментар

Додати коментар