Directory of your city
it's free and effective!
20 September 2019
7,0 °C
ясно

Articles

АЕРОДРОМ «КАЛИНІВКА»: ГЕРОЇ АСФАЛЬТУ. ЕПІЗОД ПЕРШИЙ
07 August 2015, 00:00
АЕРОДРОМ «КАЛИНІВКА»: ГЕРОЇ АСФАЛЬТУ. ЕПІЗОД ПЕРШИЙ
          Ревіння швидкісних авто, дим від пропалювання гуми, швидкісні модифіковані олдкари та темні конячки, що здували з заднього бамперу досвічених конкурентів - аеродром «Калинівка» у неділю,  26 липня, став епіцентром жагучих пристрастей. 22 пілоти на швидкісних дрегстерах приїхали виказати шану вінницькому треку та помірятися кіньми під капотами у рамках першого етапу Чемпіонату України з дрег-рейсінгу..
      Монстри автопрому з’їхались на змагання з усієї України. Боліди варіювались від майстерно модифікованих вітчизняних стариганів типу ЗАЗу-965 до дрегстерів, які попереду планети усієї не тільки за екстер’єром, а й за технічними характеристиками, на кшталт Nissan Skyline GTR R32, що у 2013 році мало не встановив новий світовий рекорд – пілоту Андрію Кравченку вдалося витиснути з боліда 7, 43 сек, не вистачило якихось двох десятих секунди.
      Карета швидкої стояла обабіч головного намету з організаторами, і пілоти, що пройшли реєстрацію в наметі, повинні були перевірити пульс, артеріальний тиск та рівень насиченості крові киснем з допомогою працівників «швидкої» Інни Кушнір та Олександра Бичка. 
          Порядок на Чемпіонаті забезпечували 20 бійців 3028 частини «Ягуар» на чолі з самим заступником командира частини.
Праотець вітчизняного автопрому, ЗАЗ-965, чатував на глядачів на вході до закритого автопарку – тільки виглядав він краще за багатьох своїх «онуків». Його власник, Сергій Соловченко, зі старого горбаня намодифікував не інакше, як машину майбутнього – але відмовився сказати, скільки вартує модифікація: «Якщо дружина дізнається – вижене з дому!». Максимальна швидкість авто – 220 км/год. Але Сергій надалі планує підвищити її до 270 км/год.
         Тендітна білявка із Запоріжжя Олена Бублик, єдина дівчина, що брала участь у Чемпіонаті, пілот дрегстера Nissan Skyline, у чоловічій компанії почувалася впевнено: показавши непогані результати заїздів на кваліфікації – 9,84 з вихідною швидкістю 280 км/год, вона планувала обійти усіх суперників у класі Стріт АВД. Але, на жаль, під час змагань її авто не з’явилося на дистанції з технічних причин. 
                Донеччанин Андрій Кравченко, відомий український гонщик, розповів про віхи, які треба знати пілоту-початківцю: «Найголовніше – це бюджет підприємства. На дрег-рейсінгу економити не можна – якщо намагаєшся заощадити, все одно потім витрачаєш гроші на вартісну запчастину. Один заїзд Nissan Skyline  GTR мені обходиться у 100 доларів – це тільки один бензин. Не рахуючи заміни масла, поломки трансмісії, моторів, нових запчастин». Максимальна швидкість Андрієвого боліда – 302 км/год на дистанції 402 метри. Але переможцю європейського Чемпіонату «King of Europe» на цей раз не пощастило – його норовистий Skyline невчасно «встав дибки» на старті, вигадавши пару дорогоцінних секунд супернику Ігору Коряці на Subaru Impreza.
           Ігор Богданов з Миколаєва, ще не знаючи, що стане чемпіоном у класі «Pro RWD», порається біля мотору «Toyota Mark 2», та розповідає, що на виході швидкість авто – 230 км/годину. Його болід - офіційний рекордсмен стріт-класу заднього приводу 2014 року з результатом 10,058 сек на дистанції 402 метри. Ледь вдалося розкопати його секрет успіху – і він у молодшому механіку, що тільки-но пішов у перший клас.
          Найгаласнішою машиною Чемпіонату охрестили тюнінговану ЗАЗ «Таврію» одесита Анатолія Петрощука, знаного серед рейсерів за фірмою з тюнінгу автомобілів «Толіки», яку тримає на пару з батьком Анатолієм. Анатолій Анатолійович розказав про свій «трошки гібрид»: кузов від «Таврії», а мотор – силовий агрегат від ВАЗ 2110, що працює на високооктановому пальному. Свою гучність машина згодом виправдала другим місцем у класі «Street FWD ».
           А результатами змагань, у класах «Pro FWD» та «Street FWD » переміг пілот Павло Саркіц та його VW Scirocco. Першість у класі «Street RWD» здобув Олексій Борченко зі своєю «BMW». Сойчук Руслан здув конкурентів з заднього бамперу Nissan GTR аж у двох класах  - «Street AWD» та «Pro AWD». А Ігор Богданов на «Toyota Mark 2» обігнав усі боліди класу «Pro RWD» - і тут, треба думати,  не без допомоги свого механіка с першого класу
          Другий етап Чемпіонату України з дрег-рейсінгу відбудеться 8 серпня 2015 року у Запорожжі на аеродромі «Широке». А поки що водні коробки на аеродромі «Калинівка» повисихали, запах паленої гуми на треку вивітрився, і чемпіони можуть з чистою совістю газонути у сину даль – до нових перемог.
Comments: 0
Add a comment

Add a comment