Довідник твого міста
це безкоштовно і ефективно!
Укр
26 червня 2019
28,0 °C
слегка облачно

Статті

Нова схема транспорту в дії. Враження від поїздки муніципальним автобусом
24 лютого 2012, 00:00

Нова схема транспорту в дії. Враження від поїздки муніципальним автобусом

Новини про зміну маршрутів транспорту та скорочення кількості маршруток спочатку сприйняв без ентузіазму. З рештою вирішив, що з часом все вирішиться, “втрясеться”. Тим паче, мені з дому до роботи добиратися пішки 5 хвилин. А 23 лютого в день запуску нової “оптимізованої” схеми руху навіть здалося, що кількість звичних “старих” маршруток на вулицях міста майже не змінилась. Однак уже на наступний день 24 лютого вулиці виглядали значно порожнішими — одразу впадало в око різке зменшення їх кількості на дорогах міста. А в другій половині дня, коли довелося терміново поїхати на Вишеньку для ділової зустрічі, на мене чекав неприємний сюрприз. На тролейбусній зупинці “Площа Перемоги” транспорту довелося чекати хвилин 15. Тим паче, що 16 год — це далеко не година пік, коли більшість пасажирів добирається з роботи додому. Раніше вже за 2-3 хвилини тут можна було сісти на відповідну маршрутку та швидко дістатися місця призначення. Однак хвилини минали, а ні маршрутного таксі, ні тролейбусу що їхав би в цьому напрямку на горизонті не з’являлося. Кількість пасажирів на зупинці все росла. Через хвилин десять повз зупинку проїхало довгоочікуване маршрутне таксі № 35. Однак на пасажирів, котрі звично махали щоб зупинити його, водій уваги не звернув. Мабуть салон вже був переповнений. Нарешті до зупинки повільно підкотив “муніципальний автобус” № 0. Хоча на новій схемі руху, що висіла на зупинці такого маршруту не було. Повіривши напису “Вишенька” на табло автобуса, сідаю всередину. На бідолашного кондуктора одразу ж сиплеться град запитань: “Кудою їде цей автобус?”, “А що це за маршрут?”, “Я ним доїду до Урожаю?” і т.д. Від того ж кондуктора дізнаємось, що це додатковий рейс (тому й номер такий дивний) який прямує по маршруту тролейбуса № 5, і хоч графіки руху змінені, а сам транспорт курсує до 24-00, його всеодно не вистачає. Од відповіді на запитання чи ТТУ компенсує вам хоч якимось чином збільшення навантаження та робочого часу, кондуктор тактично ухиляється.

З кожною новою зупинкою кількість пасажирів постійно зростає, знову і знову лунають ті ж самі запитання. В районі Урожаю пасажиромісткість нашогоавтобусу сягає майже критичного рівня. Нарешті діставшись своєї зупинки, протискуюся до виходу. В цілому на дорогу часу витратив вдвічі більше, ніж раніше на маршрутці. І це невтішний факт, адже альтернатива іншого значно швидшого громадського транспорту виявилась відсутня. За цей час наш автобус обігнали лише 2 маршрутки № 58 біля Універмагу та № 10А біля Урожаю.

Назад на площу Перемоги я повертався уже трамваєм. На радість він виявився менш переповненим ніж очікувалось. Одразу увагу привернула картина, коли через одне сидіння один відодного в салоні сиділи бомж, різкий запах від якого, наштовхував на думку, що він мився раз на рік востаннє ще в теплу пору року, але алкогольні напої вживав значно частіше, та жінка з грудною дитиною. В тих же маршрутках, яких так сьогодні не вистачало, такого звісно не побачиш — там брудних волоцюг безкоштовно катати ніхто б не став. А у громадському транспорті вони безоплатно вільно їздять адже кондуктори не завжди можуть видворити їх з салону. От і виходить що вони їздять за рахунок інших пасажирів, наприклад тієї ж молодої жінки з немовлям, що вискочила з трамваю на наступній же зупинці.

Олекса Теплий

Коментарі: 0
Додати коментар

Додати коментар