Довідник твого міста
це безкоштовно і ефективно!
Укр
17 листопада 2018
-3,0 °C
снегопад

Статті

Три фатальні помилки зимового керування автомобілем
22 січня 2014, 00:00
Три фатальні помилки зимового керування автомобілем
Шипи біди
Фатальна помилка № 1 - зимова гума «липучка». Не існує ніякої «липучки», ніяка шина взимку не прилипає до криги, снігу або мерзлого асфальту, утворюючи в місці контакту літо і безпечний коефіцієнт зчеплення.«Липучка» таке ж маркетингове заклинання, як «Сік 100 %» на пакеті з
компотом. Уміло застосоване слово «домальовує» у свідомості стабільну поведінку на дорозі, курсову стійкість та інші технічні подробиці суть яких в
повній слухняності автомобіля, якого немає. Навіть шипована гума вимагає навичок, звикання, обережності, і ніколи, ні за яких умов не може утри-
мати автомобіль з таким же успіхом, як літня шина на теплому і сухому асфальті. Але «покоління Iphone» чомусь про це не хоче знати і вважає, що
раз у них зимова гума, то вона впорається сама і гальмівний шлях при будь-якій швидкості буде, як завжди...Влітку ці ж люди зупиняли машину
на літній гумі? Значить, і взимку, на зимовій зупинять. І менеджер в салоні говорив про це ж, заклинаючи чарівним словом «липучка» і зомбуючи
словосполученням «зимова гума»...
4х4 не для всіх
Фатальна помилка № 2 - повний
привід. Не існує схеми повного приводу, що перетворює автомобіль у гарантований всюдихід з фундаментальною стійкістю на будь-якому повороті, на будь-якій дорозі, при будь-якій швидкості. Як і зимова гума, повний привід - лише зручний інструмент, і якщо не вміти ним користуватися, він як мінімум не принесе користі, як максимум посилить біду. Найпростіший молоток в невмілій руці може трагічно відскочити в лоб, а в умілій - одним ударом забити цвях по саму шляпку. «Покоління Iphone» вважає, що краща підготовка до зими - повнопривідна машина на зимовій гумі. Після чого за кермом можна рухатись в літньому стилі, а техніка і технології все зроблять самі. Хіба вони придумані не для цього? Повний привід щось підкорює, дарує якусь упевненість і начебто завжди досягає мети (так в рекламі писали)... Та й в Google були ролики про це ж...Не заблокуйте мізки
Фатальна помилка № 3 - ABS.
Не існує антиблокувальної системи гальм, що зменшує гальмівний шлях. ABS його збільшує. Влітку, на сухій дорозі, це не так помітно, а багатьом
непомітно зовсім. Взимку ABS зупиняє машину метра на три далі звичного, а на великій швидкості - на всі п’ятнадцять, тобто вже в купі чужого
заліза і серед розкиданих тіл... Завдання системи - запобігти блокуванню коліс, щоб машина не пішла юзом і залишилася керованою навіть у разі
екстреного гальмування. Водій, вихований людьми, а не «тамагочі», в подібній ситуації отримує шанс об’їхати перешкоду, нікого не зачепити і не загинути самому, решта довірливо помиляються у виборі швидкості, панічно тиснуть на гальма і перед смертю встигають подивуватися
результату.
Коментарі: 0
Додати коментар

Додати коментар