Довідник твого міста
це безкоштовно і ефективно!
Укр
21 листопада 2018
-2,2 °C
небольшой снегопад

Статті

СУПЕРМАРКЕТ - ТЕРИТОРІЯ ОБМАНУ
20 лютого 2013, 00:00
СУПЕРМАРКЕТ - ТЕРИТОРІЯ ОБМАНУ
Сьогодні наші міста заполонили нові представники торгівельної мережі, які пропонують різні види послуг споживачеві – це супермаркети. Вони є американським винаходом, який належить Майклу Каллену — адміністратору бакалійного магазину в штаті Іллінойс (CША).
Ще зовсім нещодавно обсяги реалізації продукції через мережі великих супермаркетів становили трохи більше 5 %, сьогодні ж ця цифра збільшилася до 28 %. Товару в них як правило завозять багато, він довго стоїть на полицях, продається повільно, а тому псується ще на полицях магазину. Щоб не допустити зменшення прибутків існує звичайна практика супермаркетів — викладати залежалі продукти на прилавку першими, а вже за ними — свіжі. Наприклад, свіжий хліб доводиться «відкопувати» серед сухих буханців, а залежалі сир або ковбасу — переупаковують в новий целофан і клеють свіжий цінник. Про м'ясо, пересипане спеціями, взагалі говорити не доводиться.
Щодо розпродажів перед святами, то тут основні цілі - вивільнення грошових коштів, вкладених у товари, і звільнення торгових площ від старого товару. Зазвичай, тоді покупці здійснюють багато імпульсивних покупок. Велику роль в успіху таких акцій відіграє величина знижок, які готовий надати магазин. Знижки від 20 до 50 % - типова брехня, і розповсюджуються вони не на всі речі. Зверніть увагу на те, що за 2-3 тижні після проведення таких "розпродажів" у маленьких магазинах ціни падають на ті ж самі відсотки.
Окрема історія — камери схову. Вони радше схожі на комірчини з вічно поламаними замками, в які раз по раз грізні охоронці змушують покупців запихати сумки — аби нічого не поцупили. Хоча, ви не зобов'язані залишати там речі, це згідно до законодавства, носить рекомендаційний, а не примусовий характер. Багато зауважень і стосовно розташування товару на полицях, полиці та стелажі так щільно заставлені, що покупці часто не можуть зняти з них товар, не можуть до нього навіть дотягнутися. Ціна в торговельному залі — дуже часто вказується без ПДВ і не збігається з ціною на чеку. Це робитися свідомо, щоб заплутати покупця.
Доречі, американські маркетологи вже обчислили, що кожна зайва хвилина перебування в супермаркеті європейцям обходиться в 2 долари, а імпульсивним українцям – в 2,5 долари. Саме через це три групи повсякденних товарів – хліб, молоко та м’ясо – розташовані, частіше за все, в протилежних кутках торгового залу. Все зроблено навмисно: чим довше ви йдете від одного відділу до іншого, тим більше часу перебуваєте в магазині та більше товарів бачите. Отже, зростає ймовірність того, що зробите незаплановану “імпульсивну” покупку. Психологи давно встановили, що 60 % покупок в супермаркетах здійснюється за принципом “прийшов, побачив та придбав”. І навіть якщо покупка запланована, 7 з 10 покупців приймають остаточне рішення безпосередньо в торговому залі.
Отже, будьте обережні та уважні, не дозволяйте ніяким хитрощам спустошувати ваш гаманець.
Коментарі: 0
Додати коментар

Додати коментар