Довідник твого міста
це безкоштовно і ефективно!
Укр
19 листопада 2018
-2,7 °C
небольшой снегопад

Статті

ОСНОВНИЙ АРГУМЕНТ - ЯКІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
16 березня 2012, 00:00
ОСНОВНИЙ АРГУМЕНТ - ЯКІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Як відомо, у сфері послуг, зокрема і в торгівлі, де споживачі безпосередньо контактують із обслуговуючим контингентом, працюють переважно жінки. Ми, чоловіки, вже до цього звикли і сприймаємо як традицію. Можливо, так воно і треба, майнула майже підсвідомо думка, коли зазирнув за якоюсь дрібничкою в один із магазинів мережі «Маркет-18 С», колектив котрого, як пізніше з’ясував, очолює Яна Леонідівна Бойко.

Журналістський досвід - він, мабуть, як діагноз: іноді акцентуєш увагу на тому, до чого пересічні громадяни звикли, та порівнюєш й аналізуєш побачене. Тож у даному випадку, поспостерігавши й поспілкувавшись з покупцями, зі старшою продавчинею Оксаною Соловйовою, таки напросився на спілкування із завідувачкою магазину.

  • Яно Леонідівно, як давно на посаді?

  • Завмагом тут - уже другій рік, а в мережі - шість років. Починала продавцем, потім

керувала невеличким МАФом, тепер свій досвід реалізовую в цьому магазині.

  • І непогано, наскільки я переконався: продавчині ввічливі, а старша,

Оксана Леонідівна, надала мені необхідну інформацію - хоча й не представився, а звернувсь як звичайний покупець; асортимент приємно вразив, бо очікував, що у вас лише продукти «-18 С» …

  • Ні в якому разі! Крім таких, торгуємо іншими товарами і не лише

продуктами. Пропонуємо споживачам, зокрема, товари побутової хімії, є навіть відділ дитячих іграшок .

  • Скажімо, асортиментом нині покупця не здивуєш.

  • Звичайно, тож у нас є свої певні напрацювання. Наприклад, у магазині

завжди свіжа продукція, простроченої просто не допускаємо. Маємо постійних покупців. Приймаємо замовлення на певні товари. А одним із основних аргументів у конкурентному полі міської торгівлі, на мою думку, є ввічливість продавців, бажання допомогти споживачеві, - словом, якісне обслуговування населення. До речі, зазначу, якщо у нас виникають проблеми і щось не ладиться, не складається на краще, то керівництво завжди знаходить можливість допомогти.

  • Спасибі, Яно Леонідівно, за спілкування, і прийміть наші вітання з жіночим святом – 8 Березня: щастя, здоров’я, благополуччя та успіхів вам і вашому жіночому колективу! Впевнений, що до нашого поздоровлення приєднується також Платон Анатолійович Литвинюк - ваш директор.

Олекса Славин,

член МОЖу

Коментарі: 0
Додати коментар

Додати коментар