Довідник твого міста
це безкоштовно і ефективно!
Укр
13 листопада 2018
4,2 °C
легкий дождь

Статті

555-777 "ВИМПЕЛ" 655-777 - ВАШ НАДІЙНИЙ ПОМІЧНИК
13 березня 2012, 00:00
555-777 "ВИМПЕЛ" 655-777 - ВАШ НАДІЙНИЙ ПОМІЧНИК

Викликаю з мобільного 555-777. Вперше користуюсь послугами цієї служби. І насправді, відразу приємно дивує рівень обслуговування. Автомобіль приїхав вчасно, водій допоміг завантажити особисті речі, в дорозі поводив себе ввічливо та чемно. Знаєте, таким таксі хочеться їздити. Після першої поїздки, я уже став постійним пасажиром таксі «Вимпел» і поповнив багатотисячну армію прихильників цієї служби. Звичайно, хочеться більше знати про таксі, яке так вразило своїм професіоналізмом. З питаннями звертаюсь до директора ТОВ «Вимпел» Леоніда Вільчинського.

- Леоніде Борисовичу, як вдалось за такий короткий термін (службі лише в вересні виповниться 4 роки від. А.В) досягнути таких успіхів.
-
Ну, перш за все, досвідом! Саме він допомагає працювати так, щоб наші пасажири були задоволені. Адже, ринкові закони нині дуже жорсткі: люди платять гроші, і повинні отримувати якісні послуги. Постійно удосконалюємо роботу підприємства, залучаючи новітні технології. Диспетчерська служба обладнана за останнім словом техніки. Нагадаю, саме «Вимпелу» першій службі в Україні вдалось впровадити безкоштовний передзвін пасажирам. Зрозуміло, техніка – технікою, але «погоду» все ж таки роблять люди. Водії, диспетчера – спеціалісти високого рівня. Наші працівниці завжди з позитивом виходять на роботу. Так само, як і перед виїздом на лінію перевіряється фізичний стан водія і технічний стан автомобіля.
-
Леоніде Борисовичу, ваше підприємство займається лише перевезенням пасажирів?
-
Звичайно, ні. Здійснюємо вантажні перевезення, та надаємо послуги евакуатора. І про те, який спектр послуг пропонує таксі 555-777 завжди можна дізнатися з нашого сайту www.vimpel.vn.ua. Все робимо для зручності наших пасажирів. Розробили безліч рубрик. Зокрема «Загублені речі» - це дуже важливо.
-
І що ж забувають?
-
Та забувають практично усе. Не дивуйтесь, але був навіть випадок, що й наші водії дитину повертали. Що вже й казати про гаманці, ключі, дитячі коляски тощо.
-
Чим ще допомагаєте споживачам транспортних послуг?
-
Ми створили власний багатоканальний телефон автовідповідач 507-777.  Таку собі своєрідну «Книгу побажань та пропозицій». Саме на цей номер, кожен пасажир, може передзвонити та внести свої побажання, щодо покращення або співпраці з нашою службою. Уже півроку, як діє акція для постійних пасажирів. Хто користується послугами «Вимпел» завжди отримує по 10 грн. на мобільний телефон, а ще безкоштовні поїздки впродовж місяця на 25, 50 та 150 грн.
-
В будь-якій роботі є негативи. Що або хто заважає працювати? 

Дійсно, немає проблем у тих, хто не працює. Удар по нашій репутації завдають так звані «грачі». Часто перекручуючи символіку служби: як приклад: бренд «Вимпела» 555-777, на машинах «грачів» 777-555 або 477-555 і люди помиляються. Звичайно, схожість цифр вводить в оману. Через таку «підставу» страждає не лише авторитет служби, а й пасажири. Звичайно, ми намагаємось убезпечити себе від непорядності нелегальних перевізників. Тепер кожна машина таксі «Вимпел» їздить із спеціальним прапорцем, а ще на панелі автомобіля є посвідчення: вказано ім’я, позивний та фото водія таксі «Вимпел»
-
Зараз в усіх на устах Євро -2012. Як ви до нього готуєтесь?
-
Звичайно готуємось. І на першому місті знову ж таки якісне обслуговування пасажирів. Ми йдемо в ногу з часом. На нашому сайті є безліч пропозицій для іноземних туристів. Так ми виклали список водіїв, які мають престижні автомобілі та володіють іноземними мовами: англійська, німецька, французька, іспанська, польська, іврит, російська, чеська, португальська та індуська … 

Знаєте, ще хочеться про прекрасне. 8 Березня свято наших любих жінок, мам та бабусь. Таксі «Вимпел» бажає нашим чарівним панянкам завжди бути щасливими, здоровими та усміхненими. А ще користуючись нагодою хочу привітати усіх колег ще з одним святом. 22 березня – Всесвітній день таксиста. Адже, саме в цього дня, 105 років в Лондоні встановили перший таксометр. Усім диспетчерам, водіям бажаю гарної роботи. А пасажирам приємних поїздок та позитиву.

Сергій Ольховенко, НСЖУ

Коментарі: 0
Додати коментар

Додати коментар